Monday, March 7, 2011

Saturday adalah hari Sabtu...

Assalamualaikum....
Jumpa lagi ek? Bagus2. Hmm...tadi aku dah post ape yang aku tengok kat peti telebisi untuk hari ni. Ni nak huraikan je lagi.

Dream High tu tak yah la nak cite kan2? tengok je kat KBS. Pasal citer 9 September tu, aku dpt tengok kejap je. Tapi ok la tu, dah bleh ceriakan mood aku dengan scene2 yang sangat2 la sweet ;) Tersenyum sorang2 aku tengok. Best plak kalau ada orang tu kat sebelah :)

Hari Sabtu memang membosankan bagi semua orang kan? Termasuk laaaa aku. Macam2 benda aku buat hari ni semata-mata nak hilangkan bosan. Waaaa....

Bangun pagi, mandi, siap2, kemas rumah, masak, sidai pakaian, semua2 tu rutin harian. Tu dah biasa la kan? :) Bagi aku yang sentiasa sorang2 kat rumah, kena la ada idea yang sangat2 bernas untuk mengelakkan bosan, macam hari ni la contohnye....tiiinngggg (mentol atas kepala menyala) nampak x? hihihi ;)


Hari ni lepas yakin semua kerja2 rmh dah siap, aku on bumble bee kesayangan aku ni ha. Bumble bee? mnde jadah menatang tu? kihkihkih
...kepada sapa2 yang tak tau, ha, kenalkan....ni la menatang tu....lappy kuuuuuu auuuwww :D

Hensem tak? aiiissshhh, mesti la kan :-*


Aku on je bumble bee, click2, aku snorkeling kat facebook. Kepada yang tak tau facebook aku, ni nama dia Vell Rieyna. Search je, kompom jumpe pnye lah. Add ye tuan2 dan puan2 :) Eh2...LIKE jugak page cupcake aku keyh...A-Rieyna ButterCup.

Lepas snorkeling kat facebook, aku menyelam plak kat blog. Melilau je aku ni kan? hihi... Abis buat kacau kat blog sendiri, aku log out semua, pastu off bumble bee. Capai handphone aku yang x seberapa canggih ni, pastu capai buku yang aku nak baca yang tak abis2 sampai la ni.

Tiap2 petang aku ada satu port lepak kat depan rumah. Jeng3...dengan cuaca yang agak2 syahdu, ditemani ikan2 dalam kolam tepi tu...aku amek port yang kat bawah bumbung ckit. hehehe...

Hai ikan2 ku syg, lama dah aku tak jengok korang kan? Sorry la ek, aku bz sangat2. Tapi aku tak pernah lupekan korang. Tak caye? korang tengok la dalam fb aku, ada je gmbr2 korang tengah bersuka suki. Jangan risau keyh, aku tetap sayang korang :-* muah2 Jangan mati2 tau. ;)

Eh, lupe plak nak knalkan buku ape yang aku baca. Haaa..jap eh.


Ni la buku yang aku baca. Sangat best and sweet. Baca la keyh kalau nak tau isi dia. Sambil2 aku baca2 ni tadi, ada gak jari jemari ni gerak2 balas2 sms ngan kwn2 aku yg sama tengah bosan macam aku dan balas sms org tu..ihik2. ;) love you. haish..memang tak tinggal la aih.hihii

Sampai la pukul 6 petang, baru aku masuk rumah. Tata ikan, esok2 aku lepak ngan korang lagi keyh. Jangan nakal2 tau.

Macam tu je la aku isi hari sabturday aku. Memang amat bosan, kadang2 sampai mati akal fikir nak buat pe. Haish....tak pe lah, ni aku dah siapkan 1 entry, maka terkeluarlah segala apa yang bosan hari ni. Sekian terima kasih.

Eh..wop..wop....sabar2. Ade lagi, pesanan penaja je, kalau bosan, baca la blog aku ni keyh. Kalau bosan jugak, korang jerit je nama aku 10 kali, InsyaAllah bosan akan hilang ;) Kepada orang tu, thank you so much n love u :-*

Selamat malam semua....

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Roger & Out *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~



2 comments:

meaw said...

wiwitt..ehem3...leb2 dh org ya ehhh~

Vell Rieyna said...

hehehe..ihik2..mayu mek aieee

Post a Comment