Tuesday, March 1, 2011

Is This What We Call LOVE....?

Assalamualaikum...

Hmm...entry kali ni aku rasa pelik sangat2. Coz it's come from deep in my heart. Am i scared to admit that i miss him or i have feeling towards him? What are this feeling? Is this LOVE or it is just a FUN?


Sampai kat perenggan ni plak la aku tak tau nak cakap ape (hampir 20 minit tenung skrin) haiya... Aku tak tau macam mana nak bagitau ape yang aku rasa. Sebab aku dah lama tak rasa macam ni. Ada rasa sayang kawan2, tiba2 ada rasa suka, lepas tu aku cuba nafikan semua tu, aku buang jaoh2 perasaan tu tapi perasaan tu datang balik. Aku cuba kawal perasaan aku, kawal diri aku supaya tak la nampak ketara sangat kan ;) Aku diamkan diri, perhati dan fikir. Untuk beberapa ketika, aku berjaya kawal semua tu tapi...seperti sebelum ni, perasaan tu datang balik. In every seconds of my heartbeat,there will owez him in it...


Aku tak letakkan apa2 harapan kat perasaan aku ni. Semuanya terpulang pada jodoh dan ketentuanNya, InsyaAllah. Mungkin aku tak layak untuk dia, terlalu banyak kekurangan pada diri aku :'( Kalau aku boleh putar balik masa, aku nak pulihkan semua masa silam aku.

Mungkin fasa yang aku lalu sekarang ni adalah fasa untuk lebih mematangkan diri aku, untuk berfikiran lebih rasional dan untuk mengawal diri aku.

Sekarang ni terus terang aku cakap, aku takut dengan apa yg aku rasa. Aku tak nak leka dengan apa yang aku rasa and i don't want to feel the pain again. Aku dah berterus terang dan aku tak nak letakkan harapan. Berita baik atau buruk untuk aku lepas ni, aku berserah je pada Allah. Dia lebih Mengetahui. Dan aku harap, walau apa pun keputusan yang di ambil, baik atau buruk, tak kan ada apa yang berubah antara aku dan dia. Tetap berkawan walaupun tak macam dulu2. Kalau aku terpaksa berundur demi kebaikan dia dan orang sekeliling, aku akan berundur. Buat masa sekarang be cool je.hehehe.no stress2



Hmm....why it's so hard when comes to the matter of LOVE? I am trully sorry if this entry
makes u feel uncomfortable.


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Roger & Out *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0 comments:

Post a Comment