Friday, March 4, 2011

New Life, New Love...Cool ;)

Assalamualaikum :)

Rasa lain sangat skarang ni. Macam ada smangat baru, agak2 ade la macam baby yg baru lahir...kot :) hihihi...Melampau la plak ckap mcm tu kan? Tukar2. Macam...emm...macam...kupu2 yang baru keluar dari kepompong dengan sayap dorang yg cantik n banyak kaler tu ;) Tapi aku harap x de la jadi macam riwayat si kupu2 la kan. Leh hidup beberapa hari je. Hmm...x pe, aku awet kupu2 tu, hahahah ;P



Kenapa aku mcm ni? Pandai eh otak aku ni bagi soalan trick. Bagus2

Sebaaaaabbbbb...boleh la dikatakan, dengan kehadiran orang tu, sedikit sebanyak ubah hidup aku. Daripada diri aku yang selalu tertekan, sedih, kepada aku yang lebih positif, happy dan timbul sikit keyakinan dalam diri.


Emm..sape orang tu? Haish otaaakkk!!!! tolong la..pandai2 dia ek fkr soalan tu. Ehem2, shhhh ;)

Lama dah aku tak ada perasaan macam ni. Hmm..nak cerita sape orang tu, kang tau plak orang2 kampung gerangan orang itu, kes naya dah tu. Hehehe..belum masanya lagi. InsyaAllah bila sampai masa yang sesuai, aku akan cerita kat semua keyh. :) Jeng3...

Setiap hari2 aku ada dia. Hehehe...sampaikan ada la org tegur, aku betul2 nampak happy skarang. Errrkkk, malu..malu...malu..hihi. Blushing2 je rs, adoyai. Sampai macam tu skali penangan orang tu ek..ish3..coooobaan...:D

Tambah plak biz cupcake/cake aku agak memberangsangakn skarang ni..Amboih ayat akuuu..Bahasa Melayunyeeee...hahahah..Alhamdulillah, syukur sgt2.

Awak2~...awak syg saya tak? Saya syg awak sgt2 :-* muah2 kihkihkih.

Abis la aku klu macam ni. Parah yang amat. Rieyna2...please behave yourself..ngeee~ :D



Hahahaha..ape2 pun..skrg ni kne act cool. Buat mcm tak de pape. Teruskan usaha untuk biz cupcake aku tu. Semoga semakin maju dan maju lagi sampai aku leh bukak cafe..Wah!!!... next entry nanti aku citer pasal idea cafe aku keyh :) tungguuuu..Nak jadi bisneswoman yg berjaya nih..hahah...

To that someone special.....I LOVE U SO MUCH....thank you for loving me and giving me a chance to love you. It's like a dream, it's like a fairy tale, I am the princess, you as the prince in my heart, thank you for saving me, thank you for everything. :)

Hidup kne teruskan...Wassalam...

~*~*~*~*~*~*~*~* Roger & Out (with lots of LOVE) *~*~*~*~*~*~*~*~

0 comments:

Post a Comment