Wednesday, March 9, 2011

Incik Cupcake dan Ruang Tamu......

Hari ni aku tak de idea nak crita apa kat korang. Sebab hari ni aku mengalami hari yang sangat memenatkan, memeningkan dan menyakitkan fizikal & mental. huhuhu :'(

Macam2 benda aku fikir hari ni, macam2 benda jugak aku buat hari ni. Bangun pagi sah2 buat keje rumah. Dah memang tu rutin harian aku. Habis semua kerja rumah, teringat pulak ada cupcake order dari customer semalam. Kene siap hari ni. Alhamdulillah siap jugak.

Masa nak siapkan cupcake ni tadi macam la dugaan aku.Dah la tengah pening kepala, dengan tuuuutt nye lagi, adoi...tahan je la. Dalam pening2 tu nasib baik semua bahan betol aku masukkan. Tapiii...aku tak sangka plak lepas bakak kek tu, lain plak jadinye. Huhuhuhu...cupcake kecuuuuutttttt!!!!

incik cupcake yang mayu ;)

Haish..agak mengecewakan la ko ni cupcake. Dengan hati yang yakin, puas la aku memujuk cupcake aku tadi, lebih kurang macam ni la dialog dia :P

aku: Cupcake2...nape ko kecut sangat? jangan la mayu2 nak kembang. Kalau ko kembang lagi buruk cantek tau tak :)

cupcake: cik rieyna oii..kite mayu la nak kembang. Cik rieyna asyik dok menengok je kitorang kat sini. tenong lama2..agak mayu la sikit cik oii..

aku: lorh, iye ke? tak tau plak aku yang korang tau mayu ek? hahahahahaha...ye la aku tak tenong lagi dah lepas ni. tapi janji tau, kembang keyh.korang comel sangat :P

cupcake: iye cik rieyna, kitorang akn buat yang terbaik...lalalalal

Haish, penat gak memujuk dorang rupanya eh...Sabar je la aku. Tapi berbaloi, dorang nak naek..hahahaha.. Baru la cantik aku nak hias :D

muah2...TQ incik cupcake yg chomel :)

Hmm...dah siap wat cupcake semua tu tadi, aku rehat la sekejap kat kolam ikan depan rumah aku ni ha. Tenang sikit rasa hati. Situ la tempat aku biasa habiskan masa bosan, masa aku sedih...tme kasih ikan..ihik2 :)

Tiba2, aku masuk je rumah, teringat kat ruang tamu yang tak siap kemas lagi. Aduih...satu hal plak, macam mane aku nak kemas sorang? beraaattt tuuuuuu...aku perlukan pertolongan.huhuu...untuk pengetahuan semua, aku sorang2 je kat rumah ni selain mak ayah aku la. Adik beradik aku semua di perantauan, cheewah..mood raye masok plak..Cut...cut...cut.

Kesimpulannya aku tak boleh nak kemas ruang tamu tu sorang2 sebab amat la berat perabot tu. Bukan 1 set nak angkat, nak kne angkat 3 set, semua kena atur balik. Hahah..kire macam overhawl, wah!!! Toloooonnnggg ada sape tak nak tolong aku? tolong la eh..datang rumah aku ni...sape tolong aku bagi cupcake free :D leh tak? Bleh la ek...



ni la yg nek kne ato sgt2 tuu.. :(

Tak pe..tangguh dulu keje tu sampai la ada yang sanggup tolong aku. :(

Malam ni aku nak rehat awal plak. Rasa penat yang amat seluruh badan. Esok2 kite jmpe lagi keyh. Aku tau korang rindu aku..ehek2 :P Ok la ek, selamat malam semua. Mimpi yang indah2 keyh :) Tatatututiti...

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Roger & out *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

0 comments:

Post a Comment