Sunday, July 10, 2011

Sun...day

Assalamualaikum.....and hye

Oho...hari ni Ahad. Sun...day. Hari ni aku tak buat apa2. Just kemas rumah, masak2, jogging, ngadap blog. Hmm...bosan. Tapi tak pe :)

Ok, hari ni aku bangun dengan perasaan yang tak tenang. Hmm..macam la minggu ni hati aku tenang kan? Memang seminggu ni tak tenang pun. Tak tau la nape. Biarlah...dengan mood yang tak berapa nak elok aku elok2 kan jugak. Pergi dapur, barang2 semua dah ada, aku siap sedia la nak masak dengan kadar yang segera. Di bantu oleh adik beradik aku.

Masa kat dapur tu la mood aku makin menjadi2 tak eloknye. Aku orang yang simple je. Nak keje ngan aku, senang, mulut jangan banyak bunyi. Kalau banyak bunyi, adoyai...pening nak dengar orang bebel je memanjang. Tekanan perasaan betol. Tak pe, sabar je la kan, bukan orang lain pun. Dengar je la, diam.

Lepas dah siap semua tu aku pegi la rehat2 sementara tunggu masa nak pegi jogging. Kisah aku pegi jogging plak, aku biasanya jog kat jalan Tanjung Batu..siapa2 yang tinggal kat kawasan bintulu tu tau la kan.heheh. Aku jog pun semata2 nak ambik angin luar, disamping aku nak tenangkan perasaan yang kacau bilau, biar aku penatkan diri, sambil2 tu nak sihatkan diri gak.

Dalam masa aku jog tu, dapatla aku tenangkan perasaan sikit. Tengok pemandangan laut. Tenang sangat. Aku boleh lupakan sekejap semua yang aku rasa, semua perasaan yang tak tenang. Korang pun bleh try tau. Selain daripada buat cupcake aku tu, aku pegi jog untuk tenangkan perasaan. Terpulang pada masing2 la ek.
Hmm..aku tak nak cakap banyak la. Kang merapu plak. Lepas ni, aku letak gambar2 yang aku snap masa aku jog dalam minggu ni. Enjoy k :)

Hehehe...adik aku ;P



Ni pun adik aku jugak ;P





Hmm..sorrow kan? :'(


~VR~

0 comments:

Post a Comment