Saturday, July 9, 2011

Nonsense Morning....

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua...

09:17a.m.
Aku baru bangun. Eh? bukan2. Aku baru keluar dari bilik aku, aku tak tido pun mlm tadi. Hmmm....again benda ni jadi. Kenapa ek? Teramatla tak suka.

Aku banyak berfikir kot. Haish, tak habis2 nak berfikir. My dear brain, please slow down.

Emm...pagi ni aku tak tau nak buat apa. Semua kerja setel, sebab adik beradik aku dah buat semua. So...kerja aku hari ni, masak je la. Ok. Now, aku ngadap bumble bee tersayang aku ni. Setia pada aku sorang, aku pun setia pada bumble bee je, hehe... Facebook? hahaha...dah menjadi sejarah. Aku tak on dah. On pun setakat cek page cupcake aku yang tersayang tu. :) Nak cari aku? Handphone ada, blog ada, kalau sudi :P

Haish aku ni...memang bunyi macam merajuk kan? Fuh....~ aku merajuk la ni ngan facebook.hahahaha.

Sampai bila la aku nak fikir sangat pasal orang kan? Asyik fikir pasal orang je aku ni, sampai tak ingat pasal diri sendiri. Tu la sikap aku yang tak bleh nak berubah. Nak buat macam mana kan, aku tetap aku. Hahahaha....(macam orang gila dah ha...)

Kalau la korang semua dapat belah dada, bukak...baca hati aku..fuh, tak tau la apa yang korang akan baca dalam hati aku ni kan. Nasib baik tak boleh. Suatu hari nanti tetap akan tau jugak kan, tapi mungkin bukan di didunia. Biarlah apa yang ada dalam hati ni jadi urusan antara aku dan Allah. :)

Hmm....aku dah merapu pagi2 ni. Lagi la sangat tak elok. Ok lah...out3.....

~VR~

0 comments:

Post a Comment