Tuesday, April 12, 2011

My Heart Speaks.....

Semasa aku buat entry ni, jam menunjukkan pukul 12:20a.m. 12 April 2010 Selasa.



Entry kali ni......aku buat untuk sahabat2 aku dan si dia :'(  hmm....keadaan aku masa ni mgkn tak stabil. Emosi terganggu dan aku perlukan seseorang untuk aku lepaskan rasa dalam hati ni. Maafakan aku kalau ada ayat yang korang tak faham, fikiran aku tengah bercelaru sekarang ni.


Setiap manusia dalam dunia ni ada masalah tersendiri, termasuklah diri aku dan setiap manusia mempunyai cara masing2 untuk handle dan selesaikan masalah dorg, termasuklah aku. Apa yang aku cuba bagitau kat sini, aku bukan tak mampu  untuk tangani masalah tak kira kcik atau besar. Cuma aku...seperti setiap orang yg kenal aku kan cakap, hati aku tak kuat. Aku boleh tangani masalah aku, tetapi perlukan banyak masa.


Persahabatan......kita semua ada kawan kan? tapi sahabat....berapa ramai yang ada sahabat? Sahabat ketika susah dan senang, yang sentiasa ada di saat kita memerlukan. Sahabat juga boleh hilang sekiranya tidak dijaga dengan baik. Hmmm......

Kepada sahabat2 aku, they know who they are.....we'll be just like a 6 pax if we are together. Happy together & sad together. I miss every single of u guys, i miss the time we had together. Mungkin sekarang semuanya dah berubah, sebab masing2 ada hidup dan karier sendiri. Tapi aku harap persahabatan kita tak pernah berubah. Kita berpisah bukan untuk selamanya, berpisah hanya untuk meneruskan kehidupan biasa. hilang untuk mencari apa yang hilang dalam diri. Tapi sahabatku semua, i'll always here for all of u guys. Mungkin kadang2 aku terlepas pandang apa yang terjadi di sekeliling aku, please forgive me for all that. 




If...there are something that bother ur mind, just tell me or ask me. I'm trying my best to give the best answer to all of u guys. Ya Allah.....i really2 miss all of you. Maybe we still have secrets between us, but it's ok, as long as we r 1 again like before.Mungkin apa yang aku cakap atau mintak ni agak keterlaluan, aku faham kalau semua ni tak boleh terjadi lagi. Bagi aku....kita semua tetap sahabat, sampai bila2. 


Ya Allah....kenape dgn aku sekarang? memang kadang2 apa yang terjadi agak mengecewakan, menyedihkan, pahit untuk diterima. Tapi tu smua khidupan kan....aku cuba untuk terima semua ni dengan harapan semuanya akan selesai dalam keadaan yang paling baik. Tabahkanlah hatiku Ya Allah. Kepada sahabat semua....terima kasih untuk segalanya. All of you will owez b in my heart & i love every single of u guys.

Kepada si dia........forgive me if i always talk nonsense thing, forgive me if i owez feel sad, forgive me for crying. but i always happy when you're there. Because you complete my other half. You make my day shining bright better than ever, you make my night dreams the sweetest dreams ever. I am stronger when u're with me. 




Whatever happen or whatever you do, please stay, don't go...stay with me in my heart, keep me in ur heart too. You are my strength and you are also my weakness. I love you so much.  You're holding a pieces of my heart, i want you to keep it safe and attached it to the empty space of ur heart. Even thought it's not in a perfect shape and i'ts not fully filled ur heart, but that is the best. It will make us more stronger. Maybe 1 day it will fully filled, just give us some time, n give more chance for us.




I will always be here for you syg. Ya Allah...kuatkan hati hambamu ini dalam menerima semua dugaanMu. aku memohon kepadaMu berkatilah perhubungan ini dan peliharalah perhubungan ini. Syg...thank you for always being there. Thank You Allah because give us the opportunity to love each other. Hope it will last forever. InsyaAllah, Amin.


Hmm....syg, sounds like i put a hope for you kan? Don't worry about it, i can still control myself. But still like i said before to you....i'll wait for the time, i'll wait for you, i'll wait until the time comes for us. I am sure right now u're asking urself, what's so special about u? am i right? .............................


You're being you syg...We've talked about this before, but if you want to know about it again, i am willing to tell you again n again. Coz that's the truth from me. Again....I love you so much syg....sincerely from deep of my heart. 

While i'm typing this entry....everything that has happened before this recall in my mind. :) :'(


Thank you for everything...............May Allah blessed all of us with all of His blessings & for you also syg. 





End....01:54a.m & still cannot sleep...
~VR~


0 comments:

Post a Comment