Saturday, April 9, 2011

Cobaan, Dugaan, Rindu..Karoookkk...hihi

Assalamualaikum...

Jumpe lagi kita ek. Maaf la selalu sangat hilang. Aku bz je memanjang siapkan tempahan kek. Sangat penat.
Hah?ape?korang nak tengok hasilnye? boleh2, tengok kat bawah ni eh. cantik2 n kiut2 je kek yang aku buat (sesi angkat bakul sendiri) hehehe :P



Cantik taakkk?!!(ala2 eric leong) hihi...tu la kerja yang buat aku bz sangat sampai tak de masa nak jengok blog terchenta aku ni. Tambah pulak aku dilanda masalah takde mood selama 3 hari. huhu, sangat2 la tak best tau. :(

Dalam masa 3 hari aku tak de mood tu, macam2 benda yang aku bebelkan kat wall mukabuku a.k.a facebook aku. Sampaikan si dia cakap, sudah2 la tu memebebel, be cool (hehe, thank you sayang). Tak cukup ngan bebel, aku penohkan wall ngan lagu2 dari youtube. Wah!!! karok sakan aku sorang2, tengah2 malam pulak tu. Nasib baik kak limah tak join sekali. Soleyyy~ Soleyyy~ hihi..


Sekarang ni korang tak payah risau dah k, aku dah kembali ke jalan yang benaaarr. Haa..kepada yang tak tau mukabuku aku, tekan kat cni >>>>>> mukabuku Vell Rieyna :) <<<<<< add la aku ek. Jangan segan jangan silu. Aku suke berkawan ngan sape je. Aku tamau musuh.hihi..

Malam ni aku buat entry ni dengan idea yang kosong. Jadi aku taip je apa yang terlintas dalam otak ni. Sebab hidup aku semenjak 2 menjak ni agak kucar kacir sikit. Korang pun same kan, kadang2 ada naik turun jugak hidup ni. Kadang2 jugak kite perlu berseorangan untuk menenangkan diri.

Hmm..ape ni, aku tak suke la nak masok bab2 seyes nih.hehehe..Adoi...!! Kita kene enjoy.. :)

Ok...minggu ni aku rasa sesuatu yang sangat lain. Ape? nak tau jugak ke? Hihihi..ye la, aku bagi tau...
Ehem2...Aku sebenarnye.....sebenarnye kan...aku....aku....aku riiiiiiiiinnndu sangat2 kat dia. Rasanya lama dah kitorang tak jumpa. Masing2 pun sibuk. Tapi tak pe, boleh la pupuk rindu tu banyak2 kan. boleh la lepas semua nanti bila jumpe balik.ahaks..gediks sungguh aku ni..auuwww. ;P wink2



Tak dinafikan, lepas adanya dia, diri aku berubah sangat, dari yang selalu murung, kepada seorang yang ceria.  Alhamdulillah....thank you sayang for all the support. Dia salah satu sumber kekuatan aku sekarang.

Adoi...suka sangat la aku ni menjurus ke arah keseriusan.Stop it...okeyh2....

Aku tak tau nak cakap ape..tapi sekarang ni aku teringin nak karok. Ape itu karok? Karok adalaaaahhh..karaoke :) hihi..walaupun suara aku tak sedap, tapu aku nak jugak. Kegeraman aku ngan lagu2 yang best.








Dah la hari ni aku tersampuk ngan akak aku karok lagu joget plak dah. hahahaha..eeewaaahhhh..




Ok2...aku tak tahan dah..masa untuk aku tido dan karok dalam tido bersama si dia.hahaha :P Tata semuanya. Selamat malam...Adios...LOVE UOLLLSSSS...mmmuah :*

~VR~

0 comments:

Post a Comment