Tuesday, May 10, 2011

Hot Day.....Smile....You :)

Assalamualaikum n hye to all.......

Macam mana dengan sambutan Hari Ibu korang? okay tak? rasa2nya ada yang sambut, ada yang tak...kan3. tak pe la, sambut ke tak tu semua tak penting, yang penting, sentiasa sayangi ibu anda :) hargai dia sekarang sebelum terlambat.

Semua sihat kan? Aku pun dah sihat, Alhamdulillah. Cuma selera makan yang masih kurang. Mungkin aku masih belum sembuh sepenuhnya :(

Macam mana dengan aku sekarang? hmm.....

Sekarang aku jalankan kehidupan aku macam biasa, buat cake, cupcake, duduk rumah, facebook, blog......dia. Yup...dia masih ada Alhamdulillah. Bisnes cupcake n cake semakin mendapat sambutan, tapi perlu lebihkan lagi promosi. Duduk rumah, seperti biasa aktiviti aku kemas2, masak, kemas2 lagi, jengok tv, duduk kat luar, fb (rutin harian). facebook...hmmm, macam biasa aku update apa yang patut kat wall n simpan apa yang tak patut. Jarang gak dah nak on fb, kalau on pun hanya sekadar jadi pemerhati :) Best gak tengok komen panjang2 lepas tu baca.hihihi... Blog...seperti biasa, aku update bila2 masa je. Dia.....????


Masih si dia macam yang aku cerita sebelum ni, heheh :D Dia sihat Alhamdulillah, dengan hati yang senang. Aku masih sayang dia sama macam mula2 dulu malah semakin bertambah sayang dari semasa ke semasa. Ape? sakit? kadang2 memang terasa, tapi aku tak anggap negatif sangat semua tu. Aku anggap tu semua sebagai cabaran yang nak uji aku n dia. Perjalanan hidup ni tak selamanya kita akan lalui jalan yang cantik & lurus, kadang2 kita akan terjumpa jugak jalan yang berbelok2, berbatu2, becak, berlubang2, macam tu la jugak hidup kita sebagai manusia. Mungkin ujian tu tersangat la hebat, tapi dengan bersabar n berbincang, semuanya akan baik kan? :)  Seperti yang dia selalu bagitau aku " Don't worry, everything's gonna be alright". InsyaAllah...Amin.


Hehehe, sampai sekarang pun korang tak tau dia tu sapa kan? Aku rasa memang ramai yang tertanya2 siapa dia tu. Hmm...nak tau ke sapa? hahaha...len kali je la k. Dalam blog aku tak reveal, dalam facebook aku pun aku tak reveal siapa dia, aku masih gunakan perkataan dia, you, syg... "Biar tak nampak di mata kerana mata boleh membutakan hati, tapi biar nampak di mata hati kerana mata hati boleh merasa segalanya."  Tak pe lah, suatu hari nanti korang semua akan tau jugak InsyaAllah... :) Kalau aku bagi pembayang & ada orang boleh agak dia sapa, bagus la. Kepada yang tak, hehehe, next time keyh :D Yang penting aku tau, dia tau & yang di atas sana tau. Hahahaha...misteri gtew :P

Hmmm..again..i lost my words sayang. Every time it's about you...i lost my words, no words can perfectly describe what i feel towards you. Just like i said before, if you can see or read into my heart, the perfect answer will be in this little heart of mine.



Hari ni hari yang teramat2 la penat bagi aku, di tambah dengan cuaca yang panas, memang amat penat, rasa lemau je sehari ni. Facebook? aku tengok je la...Blog? ni ha, skrg pun msh rs lemau dan panas..fuh~

Ow...nanti 21 May aku pegi Miri lagi, ada bengkel lagi  kat pustaka. Ala..yang macam dulu2 tu. Cuma sekarang ni anjuran wanita PBB, tempat masih kat pustaka. Alhamdulillah rezeki ada kat mana2 kan? Terima kasih sangat2 la kat akak tu yang masih ingat kat aku :) Bertambah lagi satu menu aku selain cupcake..hehe.. buat tart la plak dah. Doakan aku berjaya k :) Kali ni mungkin ada kekurangan sikit :( sebab tak ada kehadiran dia. Semuanya akan okay, tapi tak kan sama.... Ape pun, tq so much sayang sebab sentiasa support, u r my strength n u also my weakness, huhu. Walaupun kali ni jaoh, aku tetap akan buat sebaik mungkin dengan semangat yang dia bagi.

Uwaaaa...rindu dia sangat2. Haish aku ni la...sbr2. Nanti dia balik jumpe lagi InsyaAllah...Amin :) Adoi la, aku dah bebel banyak sgt kan? Maaf la ye, tak bley tahan.hahaha.. :P



Cukup la kat sini je sebelum aku cerita bnda yang tak sepatutnya plak. Hehehe...Kepada semua, lalui hari2 anda dengan senyuman, "senyum..tak perlu kata apa2" :D


Kepada dia.....whatever it takes, i'll owez be here for you n waiting for you. I miss you so much and deeply in love with you n always be the one in my heart :) Sentiasa sabar dalam menghadapi kehidupan seharian & good luck for you (untuk course 3 minggu ni) :) i'll be waiting for you in front of the gate..hahahah :P (just kidding syg) :* hugs n kisses for you~


p/s: heh..macam rojak je kan apa yang aku tulis..maafkan saye :) hahaha..x pe, ni yang aku nak tulis hari ni. ada lagi kot lepas ni. tungguuuuuuuuu... love you :*

~VR~ with love......

0 comments:

Post a Comment