Sunday, August 21, 2011

August....Fasting....Observing :)

Assalamualaikum....n hye there :)

Lama dah aku tak jengok korang kan? Maaf yang amat. Banyak benda yang aku buat sampai semua idea2 terlepas. Bukan tak nak update, cuma....kehilangan kata2 je :)

Selama aku tak de, korang baek2 je kan? Bagus la macam tu. Tapi selama aku tak bukak blog, macam2 yang jadi kat aku. Hehehe..macam biasa la kan, jiwa kacau. Tak de niat aku nak jiwa kacau sentiasa. Tapi......keadaan sekeliling mempengaruhi.

Apa yang aku nak cerita kat korang tadi ek? Hmmm...slowly ingat balik.

Ni la yang aku tak suka sesangat. Bila nak bagitau korang, aku kehilangan kata2. Sangat la amat tak suka. Huh!!!!!...Kalau la korang bleh belah dada, belah kepala aku ni, tengok satu2 apa yang aku nak bagitau, hah kan senang. Adoyai. Punye la payah meno.....Betul, aku kehilangan kata2......... =_='

Ok, kalau nak dikaitkan dengan tajuk blog. wokeyh...Semua tau bulan ni, Ogos, bulan puasa kan. Bulan Ramadhan yang mulia, heheh. Semua umat Islam diwajibkan menjalani ibadah puasa selama sebulan. Diam tak diam dah 20 hari kita berpuasa (+/-) hahaha *faham2 la ek. Tapi dalam 20 hari puasa tu, macam2 jugak dugaan, cobaan, masalah yang aku hadapi. Tak kira la psl diri sendiri ke, emosi ke, orang lain ke. Memang hebat bulan puasa ni kan. Bukan bulan puasa pun tak kurang hebatnye.

Terpulang la pada kita mcm mana nak hadapi semua dugaan tu. :)

Pasal observing plak..hadoih, hahahaha....entah sejak bila la aku jadi pemerhati nih kan. Terok3..tak de la perhatikan apa pun.. Saja2 perhatikan gelagat org sekeliling. Seperti yang aku cakap sebelum ni, lihat, diam, dengar....Kadang2 boleh tersenyum sorang2, kadang2 boleh jugak tiba2 emosi, kadang2 boleh jugak buat sampai aku terdiam. Hahahaha...mcm psycho dah aku ni kan.Adoyai... Tak pe.....lihat, diam dan dengar...best :)

Aaaaaaa......aku tak tau dah nak taip apa ni. Halamak...ah. dh la ek...cukup sampai disini. Lain kali aku update plak. hesh, aku dah kekurangan kata2 semenjak dua menjak ni. Sabar3...

Assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment