Monday, September 27, 2010

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim....


Assalamualaikum kepada semua bloggers2...

Wah..intro yang baik nih. Ye la, budak baru belajar kan. Uhuk2. Emm...memandangkan ni kemunculan pertama kali kat blog ni, adik tumpang lalu kat akak2, abang2, makcik pakcik nak menetap kat cni. Sesaje nak amik angin & buat perubahan terbaru dalam hidup aku. Eh, tak pe kan kalau gune "aku" untuk bahasakan diri. Lebih selesa kowt...






Ok, tak nak cakap banyak, aku perkenalkan diri. Aku...Khairinna. Boleh panggil aku rina ke..ina ke..pape je la..asalkan elok. Asalnye dari Bumi kenyalang. Orangnye, sedang2 je (merendah diri) kahkah. Ckup la tu je kowt. Malu nak terang bebanyak. Nak senang..yang sebelah kiri tu, aku. ;)




Papepun...thanks kepada sesape yg sudi bertandang ke blog aku ni :)

Di harapkan dengan adanya blog ni, bleh la aku majukan diri aku & sedikit sebanyak tolong menolong kawan2 aku kat sini...

Semoga blog aku ni maju dan maju lagi kehadapan...!!! Malaysia Boleh !!! ;)




Amin...





2 comments:

Ruby said...

Salam sis... Congrates... Teruskan usaha dan wish u all the best... Tq for invitation.. really nice

Vell Rieyna said...

Salam kak...thank you so much for your support. Really appreciate it :)
Wish you all the best too......

Post a Comment